Doprava a platby
Kompletný prehľad o platbe a doručení objednávok s jasnými odpoveďami na všetky vaše otázky. Zistite, aké sú možnosti dopravy a platby, ako objednať tovar do zahraničia a čo stojí za naším rýchlym a spoľahlivým spracovaním objednávok.
Kedy mi objednávka dorazí?
Ak si u nás objednáš tovar, ktorý máme na sklade, od pondelka do štvrtka do 12:00, spravíme všetko pre to, aby bol u teba už na druhý deň. Objednávky vytvorené v piatok po 12:00 alebo cez víkend zvyčajne doručujeme v utorok. Najrýchlejšie to však ide cez osobný odber. Tovar si môžeš vyzdvihnúť hneď, ako ti príde potvrdenie, že je pripravený.
Doprava zadarmo
Ak nakúpiš nad 150 eur alebo si vyberieš niektoré z označených produktov, dopravu máš od nás úplne zadarmo.
Spôsob dopravy
Predajňa Bratislava
Rožňavská 4588/24, 821 04 Bratislava
Otváracia doba: Po - Pi: 07:30 - 17:00, So - Ne: Zatvorené |
Nad 150 € zadarmo | 1 € |
Predajňa Nové Zámky
Dvorská cesta 23, 940 02 Nové Zámky
Otváracia doba: Po - Pi: 07:30 - 16:30, So - Ne: Zatvorené |
Nad 150 € zadarmo | 1 € |
Dodanie kuriérom UPS
Dodanie kuriérom na zadanú adresu
|
Nad 150 € zadarmo | 5,9 € |
Z-box, výdajné miesto Packeta
|
Nad 150 € zadarmo | 4,2 € |
Doručenie na adresu Packeta
|
Nad 150 € zadarmo | 6 € |
Spôsob platby
Platba na predajni
Platba v hotovosti pri osobnom odbere
|
zadarmo | |
Platba bezhotovostným prevodom na účet vopred
Po vytvorení objednávky vám bude na email zaslaná proforma faktúra. Objednávka bude ďalej spracovávaná až po prijatí platby.
|
zadarmo | |
Platba na dobierku
Platba kuriérovi pri prevzatí objednávky
|
1,5 € | |
Platba kartou ONLINE
Po odoslaní objednávky budete automaticky presmerovaný do platobnej brány, kde uhradíte objednávku kartami MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron.
|
zadarmo | |
Google Pay
Platba prostredníctvom elektronickej peňaženky Google Pay.
|
zadarmo | |
Apple Pay
Rýchla a bezpečná platba pomocou Apple Pay.
|
zadarmo | |
Quatro - nákup na splátky
Nakúpte dnes a splácajte postupne s Quatro.
|
zadarmo | |
Predajne


Stahlmann Bratislava
Rožňavská 4588/24
(zobraziť na mapách Google)
821 04 Bratislava
Otváracia doba predajne
Po-Pi 7:30-17:00, So-Ne: zatvorené


Stahlmann Nové Zámky
Dvorská cesta 23
(zobraziť na mapách Google)
940 02 Nové Zámky
Otváracia doba predajne
Po-Pi 7:30-16:30, So-Ne: zatvorené
Otázky k doprave
-
Ako viem uplatniť darčekový poukaz?
Darčekový kód si viete uplatniť v prvom kroku nákupného košíka.
-
Dá sa nakúpiť aj bez registrácie?
Áno, v poslednom kroku nákupného košíka zvoľte možnosť "Pokračovať bez prihlásenia". Registráciou však získavate množstvo výhod ako napríklad odmeny za nákup vo vernostnom programe.
-
Kedy a ako mi doručí kuriér objednávku?
Kuriér doručuje tovar v pracovné dni medzi 8:00 až 18:00 a o odhadovanom čase príchodu na adresu vás vopred informuje. Tovar bude doručený pred prvé uzamykateľné dvere na vašom dome či byte. Dopravca nezabezpečuje vynášku na poschodie.
-
Kedy je potrebné objednať nadštandardnú dopravu?
Nadštandardná preprava sa používa pre doručenie objednávky, ktorá prekračuje váhový alebo rozmerový limit štandardnej prepravy. O dodatočnej kalkulácii a výslednej sume za nadštandardnú prepravu budete informovaný.
-
Môžem zmeniť spôsob doručenia po zadaní objednávky?
Zmena spôsobu doručenia je možná, no nie garantovaná. Kontaktujte našu zákaznícku podporu čo najskôr po zadaní objednávky. Pokiaľ však už bola Vaša objednávka medzičasom spracovaná, zmena spôsobu už nie je možná.
-
Môžem zmeniť adresu doručenia po zadaní objednávky?
Zmeniť adresu doručenia je možné vykonať len bezodkladne po zadaní objednávky, a to kontaktovaním našej zákaznickej podpory. Ak bola vaša objednávka medzičasom spracovaná, zmena už nie je možná. Ak ste si však zvolili doručenie kuriérom, môžete ho kontaktovať po prijatí balíka do špedičného centra.
Najčastejšie otázky k platbe
-
Kedy a ako mi doručí kuriér objednávku?
Kuriér doručuje tovar v pracovné dni medzi 8:00 až 18:00 a o odhadovanom čase príchodu na adresu vás vopred informuje. Tovar bude doručený pred prvé uzamykateľné dvere na vašom dome či byte. Dopravca nezabezpečuje vynášku na poschodie.
-
Kedy je potrebné objednať nadštandardnú dopravu?
Nadštandardná preprava sa používa pre doručenie objednávky, ktorá prekračuje váhový alebo rozmerový limit štandardnej prepravy. O dodatočnej kalkulácii a výslednej sume za nadštandardnú prepravu budete informovaný.
-
Môžem zmeniť spôsob doručenia po zadaní objednávky?
Zmena spôsobu doručenia je možná, no nie garantovaná. Kontaktujte našu zákaznícku podporu čo najskôr po zadaní objednávky. Pokiaľ však už bola Vaša objednávka medzičasom spracovaná, zmena spôsobu už nie je možná.
-
Môžem zmeniť adresu doručenia po zadaní objednávky?
Zmeniť adresu doručenia je možné vykonať len bezodkladne po zadaní objednávky, a to kontaktovaním našej zákaznickej podpory. Ak bola vaša objednávka medzičasom spracovaná, zmena už nie je možná. Ak ste si však zvolili doručenie kuriérom, môžete ho kontaktovať po prijatí balíka do špedičného centra.