Stahlmann – autorizovaný distribútor Milwaukee®

Všeobecné

Dávajte si pozor odkiaľ nakupujete svoje náradie. Od 1.2.2024 Milwaukee výrazne mení podmienky poskytovania záruky a všetkých výhod pre užívateľov. Odteraz vám len oficiálny distribútor značky Milwaukee zabezpečí všetky výhody vrátane predĺženej 3-ročnej záruky. Autorizovaným distribútorom Milwaukee pre Slovenskú republiku je Stahlmann.

Stahlmann – autorizovaný distribútor Milwaukee®

Milwaukee® sa rozhodlo zakročiť proti množstvu neautorizovaných dílerov, ktorí na Slovensku predávajú produkty neoficiálnou cestou. Iba nákupom od autorizovaného distribútora získavate možnosť 3-ročnej záruky na náradie a garanciu jeho originality.

Stahlmann, ako autorizovaný distribútor Milwaukee®, vám ponúka tieto benefity:

Garancia originality

Milwaukee® náradie dodávame priamo od výrobcu značky spoločnosti Techtronic Industries Ltd., a tým vieme zaručiť pôvod produktov. Všetky nami predávané produkty sú označené výrobným číslom a QR kódom, ktoré garantujú ich pôvod a originalitu.

Profesionálna podpora 

Poraďte sa pred nákupom s našim personálom na predajniach alebo infolinke. Naši predajcovia majú okrem bohatých skúseností priamo „z fachu“ aj špeciálne školenia od Milwaukee®, a preto dokážu vždy odborne poradiť ktorý nástroj, model či akumulátor bude vyhovovať vašim požiadavkám.

Autorizovaný servis

Pokiaľ sa vaše Milwaukee® náradie pokazí, máte možnosť využiť jednu z výhod nákupu u autorizovaného distribútora. Stačí, ak nás kontaktujete cez infolinku a my vám zabezpečíme vyzdvihnutie vášho náradia priamo z vašej adresy do oficiálneho servisného strediska. Náradie vám dokážeme dodať naspäť na vašu adresu opravené už za 3 pracovné dni.

Záruka až 3 roky

Nákupom od autorizovaného distribútora Stahlmann vám vzniká nárok na predĺženie záruky na všetko akumulátorové a elektrické náradie Milwaukee®. Predĺžená záruka je plne poskytnutá aj právnickým osobám. Na jej získanie je potrebná registrácia nového produktu do 30 dní od zakúpenia čím sa splní podmienka predĺženej, až 3-ročnej, záruky. Následné uplatnenie 3-ročnej záruky je možné iba doložením registračného certifikátu.

Porovnanie nákupu na Heureka.sk od autorizovaného predajcu Stahlmann a iného neuatorizovaného predajcu.

Registrácia Milwaukee® náradia

Na uplatnenie predĺženej záruky na akumulátorové a elektrické náradie je potrebné si kúpene produkty zaregistrovať na slovenskej stránke výrobcu sk.milwaukeetool.eu. Pre viac informácií si pozrite náš prehľadný obrázkový manuál.

Ako zaregistrovať svoje nové Milwaukee® náradie

  1. nakúpte nové AKU alebo elektrické náradie Milwaukee® v Stahlmann
  2. vytvorte/prihláste sa do účtu na sk.milwaukeetool.eu
  3. postupujte podľa pokynov a zaregistrujte svoj produkt do 30 dní od nákupu
  4. následne vám bude zaslaný registračný certifikát na váš e-mail

Výhody Milwaukee® e-služieb

  • kompletná elektronická komunikácia 
  • intuitívny reklamačný systém
  • možnosť odovzdať a prijať reklamovaný/servisovaný tovar u oficiálneho distribútora Stahlmann
  • prehľad o aktuálnom stave reklamácie
  • kalkulácia nákladov pozáručného servisu

Ako reklamovať náradie Milwaukee®

Reklamácia poškodeného náradia je jednoduchá. Pre uplatnenie záruky musí byť daný tovar v záručnej dobe (štandardnej alebo predĺženej). Informácie o reklamácii tovaru po uplynutí záručnej doby uvádzame v samostatnej kapitole. Podrobnejšie podmienky reklamácie nájdete v záručných pokynoch výrobcu.

Reklamačné podmienky v skratke

  • reklamovaný tovar musí byť v záručnej dobe (platí len pre uplatnenie záruky)
  • reklamovaný tovar musí mať na štítku znak CE (viď obrázok nižšie)
  • poškodenie je spôsobené výrobnou vadou
  • reklamovaný nástroj nesmie byť nadmerne opotrebovaný, zničený alebo využívaný na iné účely, než na ktoré je primárne určený
  • reklamovaný tovar nesmel byť poškodený externým vplyvom (tvrdý náraz, poliaty kvapalinou...)

Znázornenie výrobného štítku na rázovom uťahováku Milwaukee.

Ako postupovať pri reklamácii Milwaukee® produktov:

  1. prihláste sa do svojho účtu na sk.milwaukeetool.eu
  2. vyhľadajte v databáze produkt, ktorý chcete reklamovať a potvrď, či sa naň (ne)vzťahujú záručné podmienky
  3. vyberte si miesto odovzdania a vyzdvihnutia reklamovaného tovaru
  4. vytlačte vygenerovanú etiketu pre kuriéra, ktorú priložíte k reklamovanému tovaru
  5. v online formulári opíšte závadu a zvoľte, či chcete byť informovaný o stave reklamácie e-mailom alebo SMS správou.
  6. potvrďte reklamáciu a odošlite ju.
  7. odovzdajte reklamovaný tovar na vami zvolené miesto, resp. kuriérovi na vašej adrese.
  8. následne prebieha servis produktu/ov kvalifikovaným špecialistom, ktorý používa výhradne originálne náhradné diely
  9. po oprave je tovar doručený na vami zvolené miesto alebo pripravený na vyzdvihnutie na predajniach Stahlmann

Ako správne zabaliť reklamovaný tovar

  1. k zásielke priložte originál, resp. kópiu faktúry/pokladničného bloku
  2. pokiaľ bol nástroj zakúpený pred viac ako 2 rokmi, je potrebné priložiť aj potvrdenie o predĺženej záruke
  3. priložte vyplnený online reklamačný formulár – sériové číslo produktu, opis závady...
  4. k reklamovanému nástroju musia byť pribalené aj všetky dodané doplnky (rúčky, kryty, lišty...)

Reklamačný proces

Po vyplnení dokumentácie a odoslaní reklamovaného nástroja do oficiálneho servisného centra je postup nasledovný:

Diagram štandardného riešenia reklamácie Milwaukee náradia.

*Tento diagram stručne sumarizuje štandardný reklamačný proces a nezahŕňa postup pri všetkych typoch porúch. Záručnú opravu schvaľuje výlučne autorizovaný zástupca servisného centra Milwaukee®.

Servis náradia po uplynutí záručnej doby

Servisné služby Milwaukee® môžete využiť aj po uplynutí záručnej doby produktu. Proces v takomto prípade je podobný ako pri riešení záruky, rozdiel však nastáva pri naceňovaní servisných úkonov technikom Milwaukee®.

  1. prihláste sa do svojho účtu na sk.milwaukeetool.eu
  2. vyhľadajte v databáze produkt, ktorý chcete reklamovať a potvrďte, či sa naň (ne)vzťahujú záručné podmienky
  3. vyberte si miesto odovzdania a vyzdvihnutia reklamovaného tovaru
  4. vytlačte vygenerovanú etiketu pre kuriéra, ktorú priložíte k reklamovanému tovaru
  5. v online formulári opíšte závadu a zvoľte, či chcete byť informovaný o stave reklamácie e-mailom alebo SMS správou
  6. potvrďte reklamáciu a odošlite ju
  7. odovzdajte reklamovaný tovar na vami zvolené miesto, resp. kuriérovi na vašej adrese.
  8. servisný technik vyhodnotí rozsah nutných opráv a nacení servisné práce
  9. pokiaľ s cenovou ponukou súhlasíte, nástroj bude následne opravený a odoslaný spolu s faktúrou na vami zvolené miesto prebratia
  10. ak s cenovou ponukou nesúhlasíte, tak nástroj vám bude odoslaný späť v rozobranom stave alebo bude recyklovaný
Ďalšie články
VIDEO RECENZIA: Ryobi AKU záhradná kosačka 40 cmJe načase vymeniť starú za novú!